söndag 4 oktober 2009

Söndag.


Helgen har gått sjukt fort. Igår kom ju Mikki hem från Gbg med sin Pappa, bror, Faster & Man samt deras dotter Ellinora. Givetvis kom Bergström hit oxå som varje helg för att lätta på dagen efter ångesten. Blev ganska sent så när dom åkt tittade Andreas(ost) förbi & vi gick ner & hyrde oss 3 filmer. Jag fick bestäma filmer igår då killarna hade fullt upp med att löjla sig inne på Hemmakväll, trodde jag skulle skämmas ihjäl. Men, har dom hellre galna än konstant tråkiga som så många andra. Ialla fall, jag får ju aldrig hyra film igen. Tvinga på dom Patrik 1,5 & 2 andra filmer, kollade väl 20 min på dom sista filmerna innan vi stängde av. Skit.


I dag gick dom & spelade så jag hade Maxim hos mig, en av världens vackraste pojkar & han är så underbar. I dag har vi tittat på film, handlat, ätit massa glass, ritat & lekt & så har jag fått hjälp med tvätten. Håller på ännu & tvättar , & lär väl inte vara klar med det förrän 23 ikväll, kass tvättstuga. Men under tiden kommer Anderas(ost) förbi så ska vi gå & sola :).

1 kommentarer:

Anonymous Malin sa...

Ni skulle sett Twilight, ingen film slår den förutom New Moon och Eclipse fast dom finns inte än ;) puss

6 okt. 2009 15:40:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida