tisdag 6 oktober 2009

Så mycket tankar.


Har haft lite konstiga funderingar i huvudet dom sista dagarna, fast det är väl helt normalt. Fick i alla fall tjatat av mig lite på Lena idag som fick mig att släppa det mesta. Tack för att du lyssnar. Igår kom jag av mig helt, la mig i soffan & slockande helt fram till 21 då pojkarna dundrade in efter sin thai-träning. Så det blev glass & så film. Även Andreas (ost) fick tattuerat sig. M blir bättre & bättre på det där nu. Efter va det bara kasta sig i säng. Fast jag sov 5 timmar på dagen hade jag inga problem med att somna om sen igen.

Så i morse vaknade vi båda utvilade & på gott humör. Lite städning, sedan stan med lite folk, handlade som vanligt & efter det satte jag igång med middagen. Hel, fylld kyckling med pommes sallad & fetaost mixad med chilli & paprika. Så gott & alla blev mätta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida